MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI

  • İletim Mühendislik; misyon, vizyon ve değerleri doğrultusunda tüm faaliyetlerinde müşteri odaklılık anlayışı ile müşteri memnuniyetini sağlamayı ve müşteri memnuniyetini arttırmayı hedeflemeyi,
  • Uygulanabilir yasal ve diğer şartlara uymayı,
  • Müşterilere gerekli bilgi ve kaynakları sağlamayı,
  • Müşteri istek ve geri bildirimlerini; müşteri odaklılık, şeffaflık, erişilebilirlik, cevap verebilirlik, hesap verebilirlik, objektiflik,bilgi bütünlüğü, sürekli iyileştirme ve gizlilik prensipleri ile her zamanında ele almayı,
  • Müşteri bilgilerini önemsemek ve korunmasına önem göstermeyi,
  • Müşterilerimiz arasında ayrım yapmadan tüm şikayet ve geribildirimleri önyargısızca kendimizi müşterimizin yerine koyarak tarafsıza ele almayı,
  • Müşteri ile geri bildirimleri açık iletişimle ve mümkün olan en kısa sürede dönüş yaparak, müşteri memnuniyetini sağlamayı,
  • Yapılacak işleri doğru şekilde planlayıp, teslim süresinden önce bitirmeyi,
  • Müşteri memnuniyeti politikamızı, müşterilerimizin ihtiyaçları doğrultusunda sürekli güncellemeyi ve iyileştirmeyi,
  • Hizmetimizi uygun fiyatlar ile müşterimize sunmayı taahhüt eder.